Saturday, April 9, 2016

IZDAVACKA ...KLEVAR BUK BUGARIJA

100 игри за деца на одмор

Цена:10,90 ден.
Нова цена:7,60 лв.
од авторите
Активните картички 100 игри за деца на одмор се прекрасен, витално-потребен за одмор подарок - нов сет од карти полн со игри - за во автомобил, на плажа, на местото за секаде ... Помечтайте со нас - никогаш повеќе "досадно ми е "или" А сега што да правам? "
Игрите се 100 и се најразлични - од такви кои бараат отворени простори и топка ( "Пијан морков" и "дремеше кученца"), во игри за долг пат ( "Изяш азбуката" и "Игра за набљудување"), до такви, кои можат да се играат во дождливо време - "Смигащият убиец" и "Кажи историја". Веќе ги пробате - децата се вљубуваат во нив и морале да ги носат каде и да одите.Уживајте во една порелаксирана одмор.
Сподели
Видео за 100 игри за деца на одмор
Коментар за 100 игри за деца на одмор
Со овие картички никогаш не скучаем.Винаги имаш со што да се занимаваш.Теглиш една карта и минуваат часови во игра :) Одлични се
Коментар за 100 игри за деца на одмор
Со овие картички нема досада! Одлични се и многу погодни за мојата ќерка, која е на 9г. :)
Коментар за 100 игри за деца на одмор
"100 игри за деца на одмор" - точно ја зедовме детето (9г) е пресреќен. И, се разбира, е на одмор, па може да ги искористи максимално. На неа и се допаѓа дека има интересни игри кои да се доживее. На мене ми се допаѓа дека не морале АЗ да фабрикувам на што да игра :)))
Коментар за 100 игри за деца на одмор
Тоа е омилен комплет карти на најголемиот мојот син, кој е во прв клас.Обича да се занимава со нив во секое време, а јас често му раскажувам дека повеќето игри сум ги играла и јас кога сум била мала.

Ќе ви се допадне уште

100 игри за светот и буквите Купи сега
Игри со принцези, витези и змејови Купи сега
Мали активни картички за возила Купи сега
100 игри со фантастични ликови Купи сега
ВИДИ СЛЕДНИОТ ПРОИЗВОД
Кој ќе победи?  Или јас, или ти!
Кој ќе победи? Или јас, или ти!
10,90 лв.
5,45 лв.
Со оваа игра за двајца, учесниците тестира брзината логиката и wits си.

Original text

No comments:

Post a Comment