Sunday, November 29, 2015

ZEMLJO MOJA JUGOSLAVIJO!

ZEMLJO MOJA JUGOSLAVIJO !
Toliko te volim i josh vishe mi nedostajesh .Kad su tebi neprijatelji cjepali ,parali su i moje srce i dushu ,ali nikad niko nije uspeo da pobjedi i moju ljubav za tebe .Volela sam te , volim te , i volechu te do groba .Moj zhivot bez tebe nema vrednosti. Borichu se ako treba i do zadnje kaplje krvi za tebe domovino moja najmilija bolu moje dushe .
Iz dubine moje dushe i punim srcem chestitam ti tvoj rodjendan i kunem se da chu uvijek ostati verna tebi i Titovim idejama ! Bracho i sestre Jugosloveni sa svim krajevima ovom svijetu chestitam vam nash najvechi praznik DAN REPUBLIKE SFRJ , i kunem se da chemo opet biti svi zajedno u nashu SFRJ uskoro .SMRT FASHIZMU - SLOBODA SVIM NARODIMA U SFRJ I U CJELI SVIJET !!!
Srdachan pozdrav i vrelih zhelja za zajednichku buduchnost svim jugoslovenima od vashe zemljakinje Julie George iz Australiju !
EK


No comments:

Post a Comment