Saturday, January 24, 2015

RECEPTI.ORG LENJA PITA SA JABUKAMA

Lenja pita sa jabukama

72
Lenja pita sa jabukama
Lenja pita sa jabukama
Jako brz i lagan recept za lenju pitu sa jabukama. Ova pita se pravi brzo, sastojci za nju su jeftini, a Vaši ukućani i gosti će je obožavati.
Potrebni sastojci za testo:
  • 3 jaja
  • 1 čaša od jogurta šećera
  • 1 čaša od jogurta ulja
  • 2 čaše od jogurta brašna
  • 1 jogurt u čaši
  • 1 prašak za pecivo
Potrebni sastojci za fil:
  • 1 kg jabuka
  • 2 kašike ulja
  • šećera po potrebi
  • 2-3 kašike griza
Priprema:
Testo: U jednoj posudi pomešati 3 jaja, jednu čašu od jogurta šećera, jednu čašu od jogurta ulja, dve čaše od jogurta brašna, jedan jogurt u čaši i jedan prašak za pecivo. Sve to dobro izmešati i napraviti testo.
Fil: Oljuštiti 1 kg jabuka, izrendati i izdinstati sa 2 kašike ulja. Dodati 2-3 kašike griza i šećera po potrebi.
Sipati pola testa u podmazan pleh i peći par minuta dok se ne uhvati korica. Zatim sipati fil, pa preko fila sipati drugu polovinu testa. Peći 40 minuta u prethodno zagrejanoj rerni na 200 ºC. Kada je pita pečena, posuti šećerom u prahu i iseći na kocke.
1 Zvezdica2 Zvezdice3 Zvezdice4 Zvezdice5 Zvezdica (321 ocena, prosečna ocena: 4.65 od 5)

72 Komentara

  1. OdgovorigagaaaaaaaaaaaaaaaaOctober 29, 2009
    ovaj kolac je odlican
  2. OdgovoriDraginjicaNovember 3, 2009
    Kolač fenomenalan, a jednostavan za pravljenje.
    Moj dvogodišnji sin se oduševio, sve se trlja po stomačiću dok ručka :)
  3. OdgovoriSvetlanaDecember 11, 2009
    Prvi put sam na vasem sajtu, i mogu rci: Odlicniste!
  4. OdgovorijelaJanuary 20, 2010
    Pravila u kratkom periodu par puta, na insistiranje оdiševljenih prijatelja a i mene je prijatno iznenadila.
  5. OdgovoriruzicaFebruary 7, 2010
    Super recept, pravila sam ranije onu sa tvrdim testom(margarin,jaja, secer i prasak za pecivo)pa se dodaje brasna dok testo ne bude tvrdo podeli na dva dela a jabuke idu izmedju kora.Ukusna je ali teska za zeludac.Nisam imala drugi recept a od sada pravim samo ovu.HVALA
  6. OdgovoriGdja BetlebFebruary 23, 2010
    pita mi je u rerni, vec mirise, te svi pitaju:” kad ce vise da bude gotovo”:))))
    hvala za divan recept:)
  7. OdgovoriZoraMarch 6, 2010
    Sutra pravim pitu i mislim da je odličan. HVALA
  8. OdgovoriIsmetaMarch 10, 2010
    Pita je dobran evo sam napravilla mirise dobro.
    Hvala na receptu.
  9. OdgovoriVesnaMarch 10, 2010
    Ova lenja pita je odlicna, a narocito sutradan kad odstoji. Moji malisani, a i muz su je smazali za tren oka!!! Super je, ali stvarno.
  10. OdgovorimarijaApril 9, 2010
    Prvi put sam na sajtu, odlicni ste. Kolaci su fantasticni. Imam more recepata, ali uvek trazim nesto novo.
  11. OdgovoriSnjezaApril 11, 2010
    EXTRA je pita ,sad je samo cesto moram praviti posto su deca odusevljena…hvala za recept!
  12. OdgovoridanijelaApril 11, 2010
    kolac je fenomenalan i brz za spremanje
  13. OdgovoriDraganaApril 14, 2010
    Pita je odlična…ali više je nema :)
  14. OdgovorikacaApril 18, 2010
    Prelep kolac. obozavam ga!
  15. OdgovoriSonjaMay 2, 2010
    Drage dame, sigurno ste ovu pitu pekle u plehu 10×10 cm,jer količina testa po receptu nije dovoljna za prosečan pleh 20×30 cm . Bilo bi tanko testo i fil propadne na dno. Tek kad sam umutila još jednu meru i dodala preko fila bilo je kako treba!
  16. OdgovoriDavorMay 10, 2010
    Upravo zamesio pa idem probat ispec. Javit cu reakcije.
    Pozdrav i hvala!
  17. OdgovoridraganaJune 13, 2010
    Da li je ovo recept od onih “suvonjavih” lenjih pita?? Ako je neko pravio volela bih da mi odgovori, posto nikako da pronadjem recept, a da ne bude onako suva kora!!! Hvala unapred! Pozdrav :)
  18. OdgovoritodorJune 21, 2010
    jela sam ga puno puta i medju najboljima je kolacima koje ja najvise volim
  19. OdgovoriMirjanaJuly 2, 2010
    Za prvpat sum na vasiov sajt receptite vi se prekrasni, pozdrav od Ohrid Makedonija.
  20. Odgovorimatilda puflerAugust 5, 2010
    Hvala vam na ovom receptu. zaista lagan za napravit lijenu pitu a ukus prekrasan.Već sam ga pravila nekoliko puta ali nikada ne ostane dugo na poslužavniku.Napravila sam ga i za diabetićare, naravno uz korekciju sastojaka. Bila bih vam zahvalna da posebno za diabetičare ispišete recepte za kolaće.
  21. OdgovorikaticaAugust 14, 2010
    Svideo mi se recept,cim ga isprobam javim kakav je kolac sa jabukama.
  22. OdgovorikaticaAugust 15, 2010
    nikad brzi, jednostavniji, ukusniji, kolac nisam napravila, zaista je super, sve pohvale
  23. OdgovoriAmyAugust 29, 2010
    Kolike su ove case od jagurta, otprilike koliko ml???
  24. OdgovoriljubisaSeptember 3, 2010
    cesto ga pravim, a trenutno se pece. umjesto ulja puno bolja je svinjska mast. probajte
  25. OdgovoriJaSeptember 16, 2010
    Kolac je sjajan! Jedino mi se ne svidja sto nestane u roku od sat vremena :) Hvala za recept!
  26. OdgovoriirenaSeptember 22, 2010
    Pita je super, deca i muz su odusevljeni!!!!! Hvala!!!
  27. OdgovorijelenaSeptember 25, 2010
    E jeste stvarno je brzo i lako i ukusno samo sto sam ja u fil dodala i malo cimeta jer ga volimo.
  28. OdgovoriLenaSeptember 30, 2010
    Prelepo pravila sam samo tako nastavite da dajete recepte !!!!
  29. OdgovoriamalijaOctober 9, 2010
    ovaj recept imam vise od dvadeset godina i svi se uvek oduseva a dobila sam ga od jednog gospodina.
  30. OdgovorisamiraOctober 9, 2010
    nije ni napravljena a vec je pojedena, hvala za ovako nesto jednostavno
  31. OdgovorimirjanaOctober 13, 2010
    jednostavan a lep kolac
  32. OdgovorimarijaOctober 15, 2010
    ovaj recept je fenomenalan… hvala
  33. OdgovoricalypsoOctober 27, 2010
    sjajno! cela porodica je odusevljena. moj muz, koji tvrdi da je ravnodusan prema slatkisima, je pojeo pola pleha :)
  34. OdgovoriPetraNovember 6, 2010
    KOLAAAAAC JEEE ODLICAAAAAAN ! :)
  35. OdgovoriSekaNovember 9, 2010
    ODČICAN CISTA 5 BRZO LAKO I JEDNOSTAVNO .
  36. OdgovoritatjanaNovember 17, 2010
    divno, za mlade domaćice
  37. OdgovoridanijelaNovember 19, 2010
    Prvi put sam ovdje, ali pita je odlična. :)
  38. OdgovoriljilanaDecember 2, 2010
    pita je super lagana je za napraviti.
  39. OdgovoriSlavicaDecember 10, 2010
    Odavno imam ovaj recept, odličan je! Ja sam isti kolač pravila i sa šljivama i malinama i supper je! Ili ako nemam nikakvo voće, stavim kašiku kakaa, pa samo ofrlje izmešam i tako šareno ispečem! Verujte, za uz kafu… milinaaaa…
  40. OdgovoriIsabellaDecember 26, 2010
    vec sam probala SUPER je
    Probajte Lepoo je stvarnoo :)
  41. OdgovoricecaDecember 31, 2010
    kolac je odlican
  42. Odgovoriivanka 1January 24, 2011
    takvo nesto nam uvjek treba predivno svaka cast…
  43. OdgovoriMocaJanuary 26, 2011
    Slucajno zalutah na Vas sajt.Vec je 22 i 40 a meni se jede nesto slatko – kolac. Posto je ova Vasa pita brzopotezna odlucih da je probam, ne sa filom od jabuka vec nafilovanu dzemom od smokava i seckanim orasima /vec sam pravila lenju pitu sa ovakvim filom i drugacijim testom/.Nadam se da ce pita biti dobra a Vama dajem dobronamerni savet – uvek kada objavite recept gde nesto, slano ili slatko, treba da se pece, navedite i velicinu pleha – verujte bice korisno. Pozdrav
  44. OdgovoriSlavkaJanuary 28, 2011
    Pita je super, mnogo jednostavnije nego onaj klasični recept sa margarinom. A i vaš sajt je dobar. Odlični ste!
  45. OdgovoridragicaFebruary 2, 2011
    kolac je super. brz, jeftin, pogodan za nosenje u zdelicama.tj. imam dete na strani uci skolu pa cesto joj pravim te cvtste kolace ovaj je ok. stim sto ja dodam dok se jabuke dinstaju saku seckanih oraha a moze i lesnika.
  46. OdgovoriirenaFebruary 11, 2011
    Ekstra recept! Mnogo hvala Svi uzivamo, dok jedemo taj kolac.
  47. OdgovoriVesna - SvajcarskaFebruary 14, 2011
    Draga Verice, recept koji si poslala je odlican, fenomenalan i jednostavan.
    Nazalost nemam recept od moje pokojne majke za lenju pitu koju je ona pravila i koja je bila odlicna. Trazeci po internetu nasla sam ovaj tvoj recept i neka te Bog blagoslovi za to.
    Nemas pojma koliko je bila ukusna ova lenja pita sa jabukama koju si nam ti preporucila.
    Samo sto se tice fila ja sam uradila kao sto je moja pokojna majka radila:
    – izrendisala sam jabuke,
    – iscedila iz njih sok,
    – narendala koru od 1 limuna,
    – dodala sok od 1 limuna,
    – i posula cimetom.
    Veliki pozdrav i hvala!

No comments:

Post a Comment