Sunday, November 24, 2013

KREM PROTIV BORI SAM NAPRAVI

Kako očistiti i podmladiti lice.Domaća krema protiv bora sa želatinom.

 
domaca krema protiv bora sa zelatinomDa li vam je poznato da zelatin zahvaljujuci svom zatezucem efektu, u salonima lepote koristi se za skupe tretmane podizanja i korekcije obraza i podbradka, jer je u stanju da odrzava zdravo stanje koze i poseduje podmladjujuci efekat na nju.
Zelatin  ima pozitivan uticaj na proteinski i aminokiselinski metabolizam koze, poboljsava njeno stanje.
Zelatin „pegla“ sitne bore, omeksava i izbeljuje kozu, poboljsava cirkulaciju krvi. Na osnovu ove cinjenice bio je dobijen recept domace kreme mladosti za kozu vaseg lica, sa podmladjujucim efektom.
Unikatna domaca krema protiv bora sa zelatinom. Recept.
Bice potrebno:
  • - 1/2 cajne kasikice bilo kojeg jestivog zelatina
  • - 50 ml vode
  • - 1 puna supena kasika meda
  • - 50 ml apotekarskog glicerina (glicerola)
  • - 1/4 tablete isitnjenog aspirina od 200 mg
Dobro pomesajte sve sastojke i stavite u emajlirani sud.
Zagrevajte na vrucoj vodenoj pari, 5-7 minuta, stalno mesajuci, dok smesa ne postane homogena.
Kad je smesa postala homogena, sklonite sa vatre da se hladi.
Dok se smesa hladi, mutite je rucnom mutilicom ili mikserom (sa najsporijom brzinom) da bi ste dobili zelatinastu kremu.
Ohladjenu kremu stavite (istresite) u plasticnu ambalazu (kutju od stare kreme) i ostavite u frizider.
Ne brinite, ako je smesa  jos uvek u tecnom stanju. Za nekoliko sati u frizideru pretvorice se u zelatinastu kremu.
Domaca krema protiv bora sa zelatinom
Gotova krema sa zelatinom nanosi se na kozu svakodnevno, uvece, dva sata pre spavanja, na 20 minuta. Ostaci kreme, koje koza nije upila, uklonite papirnom (ili mozda bolje – vlaznom) maramicom.
Dobijena krema dovoljna je za mesec dana upotrebe (nemote cuvati duze). Cuva se na gornjoj polici frizidera.
Uzimajte kreme toliko, koliko je potrebno za jedno nanosenje. Malo ugrejte na prstu ili dlanu i nanesite na lice, vrat i zonu dekolte.
Domaca krema protiv bora sa zelatinom
Zelatin za lice mozete iskoristiti i na druge nacine.
Trake sa zelatinom za ciscenje pora na licu.
Ove trake sa zelatinom odlicno uklanjaju mitesere sa lica.
Pomesajte po jednu supenu kasiku zelatina i mleka. Ugrejte malo u mikrotalasnoj pecnici (10-15 sekundi) ili na vodenoj pari.
Nanesite smesu na problematicni deo, recimo – nos, sirokom cetkicom . Ostavite na 10 minuta, zatim naglim pokretom skinite zelatinastu traku. Proceduru ponavljajte 2 puta nedeljno, mesec dana. Posle, po potrebi.
Maska sa zelatinom za izbeljivanje pigmentnih fleka na licu
20 gr zelatina pomesajte sa 50 ml vruce vode. Dobro promesajte i dodajte 20 ml soka od limuna.
Nanesite masku na lice uz pomoc pamucne krpice(vate) . Posle 15 minuta isperite toplom vodom. Kurs – 10 maski, dva puta nedeljno.
Lifting maska sa zelatinom
1 cajnu kasikicu zelatina rastvoriti u 50 ml tople vode. Dodati 100 gr (omeksalih u toploj vodi) ovsenih pahuljica i pola cajne kasikice meda.
Masku naneti na ocisceno lice na 15-20 minuta. Isprati toplom vodom. Kurs – 10 maski, na svaka 2-3 dana.
Budite lepe!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading ... Loading ...
 

15 komentara ka zapisu “Kako očistiti i podmladiti lice.Domaća krema protiv bora sa želatinom.”

  1. Andjela каже:
    Koji aspirin se kupuje?
  2. jadranka каже:
    molim za savjet ako netko zna.sin ima fleke od sunca na ramenu i nadlaktici već evo treća godina.Kako na prirodni način smanjiti ovu tamnu boju fleka, ili još bolje botpuno ih se riješiti?
  3. Tamara Ćosić каже:
    Super. Redovno pratim sve Vaše savete-ideje i čuvam ih!!!
  4. danica todorovic каже:
    Krema sa zelatinom je super. Sve mi malo bude cudno ali nista ne kosta da probate, lako se pravi ali lice ujutru bude kao bebino. kada pogledam i setim se koliko sam para dala na skupe kreme , sampone i ostale preparate bez efekta nije mi dobro . Od sada zahvaljujuci ovom divnom sajtu gde moze toliko da se nauci sam svoj majstor za lepotu i negu .
  5. dada каже:
    Da li bi ove ovsene pahuljice mogla zameniti domacim kukuruznim brasnom, posto je i ono dobro za lifting?
  6. dada каже:
    „svakodnevno, uvece, dva sata pre spavanja, na 20 minuta.
    Je li to u ta dva sata na svakih 2o minuta? Ili nisam pravilno razumela. To je nocna krema a kako napraviti dnevnu? Pozdrav vrednoj Nataliji
  7. Caca каже:
    „Ovo dva sata pre spavanja na 20 minuta ne razumem trebali se ispirati pisle 20 min ili ostaviti da deluje cflu noc“
  8. Milana каже:
    Meni stvarno nije jasno da vama nije jasno! Mislim, KOJA se to maska stavlja „2 sata na svakih 20 minuta“, ili komentar Cace. Dva xate pre spavanja se namazete, drzite 20 min, isperete, i to je to. Ako treba, moze savet i kojom rukom mazati,
  9. Milana каже:
    …dimenzija kutijice, poza pri drzanju kreme…
    Izvinjavam se na prelomu teksta, slucajno sam presla preko opcije Poslati.
  10. Milana каже:
    Napravila sam danas kremu. Stavila je vecras. Nisam sigurna da mi nece smetati glicerin, ne volim ga ni na rukama. Med ne koristim u ishrani jer mi je presladak, a imam i jaku kiselinu posle uzimanja i najmanje doze. ZNAM da je ovo krema za lice a ne za jelo,ali ja imam obicaj da rukama prejem preko lica posle seckanja voca i pvrca,i nekako mi je to povezano: ako mi prija kao hrana, prija i mojoj kozi. Negde posle 15 min osetila sam blago pecknje i jedva sam cekala da se umijem. Videcu rezltate za par dana. Inace, imam suvlju kozu,nikada nisam imala bubuljice a sada u peesetoj tek po koju boru. Ne volim kreme, narocito ne za zrelu kozu, preteske su mi. Tek poneka hidratantna, sa maslinovim uljem, i sl. Evo, spremam i zlatin za ujutru, za zgobove :-) . Natlija, HVALA na receptima i vremenu i strpljenju koj utrosite na nas.
  11. Caca каже:
    Napravila sam kremu juce,i odmah je isprobala,“ODLICNA JE“samo nisam sigurna trebam li nakon 20 min ukloniti samo visak kreme ili trebam i oprati!?

Ostaviti komentar




No comments:

Post a Comment