Monday, June 10, 2013

GAZDARICA.COM

Prirodni lijekovi

rosopasJaki lijek koji sada cvate...

Biljka rosopas je djelotvoran lijek protiv virusnih bradavica, kancerogenih kožnih oboljenja i još mnogo toga drugog... To je raširen korov koji možete vidjeti posvuda, međutim zaslužuje punu pažnju i poštovanje!


Možete je susresti uz rubove cesta, livada i upravo sada (druga polovina travnja) u punom je cvatu. Obratite pažnju jer ćete je sad lako prepoznati po žutim cvjetovima. Ja sam je prvi put ubrala u zagrebačkom naselju uz rub ceste gdje su bili parkirani auti. To je rašireni korov i često ga ima u izobilju. Vraćala sam se s posla i baš sam htjela isprobati tako hvaljenu ljekovitost te biljke. Već dugo imam herpes koji se ugnijezdio na polovici usne. Čim mi padne imunitet herpes se aktivira i izbije. Ubrala sam stabljiku i iz nje je krenula kapljica narančastog soka. Narančasti sok je posebnost ove biljke i zaista kad vidite tu žarko narančastu kapljicu, postajete oduševljeni i očarani. Malo je biljaka koje stvaraju takve sokove. Namazala sam bolno mjesto na usni i dok sam hodala do kuće razmatrala sam efekt. Sok ove biljke je izuzetno agresivan i morala sam paziti da ga slučajno ne poližem. Oprez! Sok od rosopasa je samo za vanjsku primjenu, preko kože. Morate paziti da taj sok ne dođe u dodir s bilo kakvom sluznicom. Usna je žarila, boljela, a mjesto herpesa postalo je smeđe. Tokom vremena se sve normaliziralo i uglavnom nakon 2 dana niti traga herpesu. Bilo je dovoljno samo jedno mazanje!
I ovaj banalni primjer dovoljan je da vas ova biljka očara i zaintrigira. Kada sam drugi put prolazila istim putem, ubrala sam par biljki zajedno s korijenom u namjeri da ih presadim u cvjetnjak. Gledajući sa strane, malo je glupo da rašireni korov presađujem u vrt, ali nakon svog iskustva nisam se obazirala.  Ionako je sve je jače stajalište da su mnoge raširene i korovne biljke istinski izvori zdravlja i ljekovitosti. Ja to isto mislim i zato ću radije u svom vrtu njegovati rosopas nego neko ukrasno cvijeće. Zašto bi hodala u ljekarnu po pripravke protiv bradavica, herpesa i slično kada najdjelotvorniji lijek raste pokraj ceste.

Rosopas kao jak i djelotvoran lijek...

Rosopas je bila vrlo cijenjena biljka u prošlosti. Zvali su je Božji dar, Marijina biljka...Po tome se vidi kakav je ugled imala ta biljka. Današnju nesklonost prema toj biljci možemo zahvaliti farmaceutskim industrijama koje vam moraju skinuti pažnju s biljki i usmjeriti vas na svoje kemijske pripravke. Možda ti pripravci i nisu loši, međutim gdje ćete naći djelotvorniji lijek do same biljke, a i jeftiniji. Zato uzgajajte ljekovite biljke i nemojte podcjenjivati korov iz susjedstva.
Rosopas je biljka koja čisti i obnavlja krv i to jako djelotvorno. Upravo se zato i upotrebljava za oboljenja jetre, žući i bubrega (akutni i kronični hepatitis, insuficijencije jetre, ciroza, tegobe sa žuči i to kod slabog pražnjenja, kod oštećenja žučnih putova ako su u pitanju kamenci u žuči, žučnih bolova – napada, kamenca u žuči, žutice itd.). Maria Treben je čajnom mješavinom rosopasa, koprive i mladica bazge liječila leukemiju. Vrlo je raširena vanjska primjena ove biljke u slučajevima kancerogenih kožnih oboljenja, kurjih očiju, virusnih bradavica i neizlječivih lišajeva. Slična svojstva u liječenju virusnih bradavica ima i bijeli sok koji luči stabljika smokve. Čini mi se da je rosopas djelotvorniji. Relativno je malen broj kliničkih studija s čistom biljkom, no zna se da kemijski spojevi iz rosopasa smanjuju grčeve, pa je koristan kod tegoba sa želucem.
Rosopas liječi oči. Vidi više o tome...

Kontroverzna biljka

Rosopas pripada obitelji makova koji su poznati da sadrže alkaloide, jakog i često otrovnog djelovanja. Rosopas također sadrži alkaloide poput helidonija, berberina i sličnih spojeva. Helidonij može izazvati mučninu, proljev i povraćanje, a u najgorem slučaju može paralizirati centar za disanje, što može biti fatalno. Međutim isti taj otrovan sastojak sprečava rast tumorskih stanica, tj., njihovo naglo bujanje. Rosopas je siguran ako se koristi za vanjsku primjenu. Oralna primjena traži više opreza!

Upotreba

Čaj :1 ravnu čajnu žličicu bilja stavimo na ¼ litre vode, samo oparimo.
Svježi sok:Listove, stabljike i cvjetove operemo i još vlažne procijedimo u sokovima (za vanjsku primjenu).
Tinktura:Tinkturu dobijemo u ljekarnama kao homeopatsko sredstvo.
Vinska iscrpina: 30 g rosopasa zajedno s korijenom prelijemo s 1/2 litre bijeloga vina i ostavimo da stoji 1 do 2 sata, zatim procijedimo i pijemo gutljaj po gutljaj.
22.04.2013.
I sama sam se uvjerila u učinkovitost te biljke, a isto za virusne bradavice je super eterično ulje čajevca.....

..Dok san bila mala u našem parku je bilo dosta te biljke,tada mi je jedan čovijek rekao da je dobra za lječenje bradavica...Uvjerila sam se i zaista je djelotvorna..

Ostalo

No comments:

Post a Comment