Friday, March 8, 2013

NAJUBAVIOT ZBOR" MAMA"

Najlepše što ljudske usne izgovore je reč "majka". Kratka i duga reč, puna nade, ljubavi i nežnosti koju ljudsko srce nosi. MAMA ti si meni sve...:moja uteha u žalosti, nada u beznađu, snaga u nemoći, izvor n
ežnosti, milosti i oproštaja.......VOLIM TE NAJLEPSA MOJA MAMA..
  • Ljiska Dancetovic "Sine moj sreco mog života..... Pre nego što si bio začet, čeznula sam za tobom. Nosila sam te pod svojim srcem, nisam te još niti videla, a već sam te VOLELA. Tek si se rodio, a već sam bila spremna umrijeti za tebe...VOLI TEBE TVOJA MAMA...ZENICE MOJA
    • Samo djelić onoga što ti želim mama, biće dovoljano da budeš srecan celi svoj život SINE moj.... ♥♥♥
      "... srcem VOLIM TE ! ! !
      ...Ti si moja radost, moja sreca i snaga, sve zasta vredi živeti........"

No comments:

Post a Comment