Tuesday, January 8, 2013

~*LJUBAV~*


~*L J U B A V*~. · На 13.727 им се допаѓа ова.
пред околу 1 минута ·
  • ───────▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄.
    ──────███████───▄▀
    ──────▀█████▀▀▄▀
    ────────▀█▀(⁀♥⁀) ❤ ¸.•°*”˜˜”*°•.❤ ❤
    .`⋎´❤ ¸.•°*”˜˜”*°•. ❤ ❤..Grozda
    Drage moje dame...Poštovane majke,bake...Ma sve vi koje čitate ovo!
Malo sam zaredala večeras sa objavama što se tiče ženskog roda,jer to je najmanje što mogu učiniti za razliku koliko zaslužuju! Naše radno vrijeme je 24 sata ...Nikakva novost,oduvijek je tako bilo. Nasmijemo se kada bi najradije zaplakale...Prešutimo kada bi trebale nešto reći...Poklonimo se onome što nas na suze tjera...Ne može nijedna reći da se ne ponizi puno puta te se noću okrene i isplače svoju bol da bi joj sutra bilo malo lakše nastaviti dvoriti,ugađati,čistiti,kuhati,spremati....Mogla bih puno pisati zaista,no to sve znate i same dobre moje duše! Ono što se mora mora se. Znamo i zašto! Ali se ne moramo mi same ponižavati i misliti loše o sebi! Njegujte svoju ljepotu lica svakoga dana,uredite se ako treba samo za sebe i uživajte u onome što jeste! Trebate biti ponosne jer ste posebne i vrijedne....Jer ste što mnoge neće biti nikada. Ljubi vas vaša Grozda
    Drage moje dame...
    Poštovane majke,bake...Ma sve vi koje čitate ovo!
    Malo sam zaredala večeras sa objavama što se tiče ženskog roda,jer to je najmanje što mogu u...činiti za razliku koliko zaslužuju! Naše radno vrijeme je 24 sata ...Nikakva novost,oduvijek je tako bilo. Nasmijemo se kada bi najradije zaplakale...
    Prešutimo kada bi trebale nešto reći...
    Poklonimo se onome što nas na suze tjera...Ne može nijedna reći da se ne ponizi puno puta te se noću okrene i isplače svoju bol da bi joj sutra bilo malo lakše nastaviti dvoriti,ugađati,čistiti,kuhati,spremati....
    Mogla bih puno pisati zaista,no to sve znate i same dobre moje duše! Ono što se mora mora se. Znamo i zašto! Ali se ne moramo mi same ponižavati i misliti loše o sebi! 
    Njegujte svoju ljepotu lica svakoga dana,uredite se ako treba samo za sebe i uživajte u onome što jeste! Trebate biti ponosne jer ste posebne i vrijedne....Jer ste što mnoge neće biti nikada. Ljubi vas vaša 
    Grozda

1 comment: