Planet Zoe
3.157 допаѓања · 464 зборуваат за ова

1
Повеќе
  1. "ENCIKLOPEDIJA RAZVOJNIH IGARA za djecu od 3 do 7 godina" omogućit će vam da naučite više stotina razvojnih igara. Nakon što je proučite, nema tog mjesta gdje nećete znati i moći organizirati igru: kod kuće, u šetnji, na putovanju, na plaži...
    ili na dječjoj proslavi. Osim toga, igrat ćete igre koje su silno zabavne, ali ujedno i vrlo edukativne. Cilj je poduprijeti razvoj različitih sposobnosti u pravo vrijeme, te pomoći mališanu u prvim koracima otkrivanja životnih interesa.
    Види повеќе
  2. Неодамнешни објави од други на Planet ZoeВиди ги сите
    • Gdje u Hrvatskoj mogu steći diplomu za Montessori odgajatelja? Inače sam teta u vrtiću istražujem sve o Montessori metodi svoju djecu odgajam prema njenim načelima, pa bi htjela još produbiti i nadopuniti svoja znanja.....
      14 · 31 Август во 10:11
    • Super ste! Prezadovoljna sam knjigama i SUPER BRZOM dostavom!
      1 · 12 Јули во 09:27
    • Hvala Planet zoe-u na nagradi "Karlo nogometaš" koja mi je danas stigla na kućnu adresu. Krasna knjiga!
      1 · 19 Јуни во 12:30
    • Stigla knjiga "Karlo nogometaš", hvala puno!
      1 · 19 Јуни во 12:18
  3. Допаѓања
    • На 2 луѓе им се допаѓа ова.
  4. Figurica iz knjige "ČAROLIJA PLASTELINA: Kako stvoriti bajku u 15 minuta", izdavač Planet Zoe, studeni, 2012.
    • На 4 луѓе им се допаѓа ова.
  5. Knjigu "Što roditelji...." smatram pravom dječjom "biblijom" i kada god mi se netko od prijatelja požali na probleme, samo im dam da pročitaju knjigu, zaista svi kažu da su objašnjenja u knjizi tako logična i jednostavna, a mi roditelji se ...
    tako začahurimo u neke odrasle stavove da ni sami ne shvaćamo koliko griješimo....Eto, samo pohvala za knjigu, meni zlata vrijedi :) - mama Anja iz Rijeke

    Ovu sam knjigu kupila na preporuku prijateljice i smatram je najrazumnijom od svih knjiga za roditelje koje sam pročitala u zadnje vrijeme, a pročitala sam ih dosta! Opisani su svi problemi s kojima se susreću mame mališana. Sve je napisano vrlo jednostavnim jezikom i savjeti su stvarno praktični! Žao mi je što je nisam našla prije, mogla sam izbjeći mnoge pogreške. Preporučujem! - mama Irena iz Zagreba
    Види повеќе
  6. Iako nema izravne veze s nama i našim knjigama, želimo podijeliti s vama kratki crtani film "Pjesma kiše". Ovo malo umjetničko djelo diplomski je rad kineskog studenta animacije Zheng Yawena. O dva prijatelja na kiši - djetetu i maloj lisic...
    i; o dva svijeta - stvarnom i čarobnom...
    Prozorčić u dušu djeteta i primjer koliko dobra, jednostavna priča s prekrasnim ilustracijama može biti dojmljiva. Odvojite samo 8 minuta i, ako vam se svidi jednako kao i nama, podijelite sa svojim prijateljima :)
    Види повеќе
    • На 5 луѓе им се допаѓа ова.

Порано во ноември

Порано во Октомври

Порано во 2012

Се придружи на Facebook