Monday, July 16, 2012

VITAMIN P - ZA PRIJATELI


  1. VITAMIN P
    Vitamin P..
    (P za prijatelj).........ovo mi se dopalo i želim to podijeliti s vama... Zašto imam puno prijatelja koji su toliko različiti po karakteru? Kako se mogu slagati sa svima? Mislim da svaki od njih "izvuče" iz mene neki dr...ugačiji dio. S nekim sam uljudna. S nekim se šalim. S drugim sjednem i pričam o ozbiljnim stvarima. S nekim drugim se puno smijem. S nekima popijem kavu. Slušam o problemima svoje prijateljice. Onda slušam što mi jedna druga savjetuje. Moji su prijatelji poput djelića "puzzlea". Kad ga dovršim onda je poput škrinje s blagom. Blago prijateljstva! To su moji prijatelji koji me nekad poznaju bolje od mene same, koji su uz mene i u dobrim i lošim danima. Mi molimo zajedno i jedan za drugoga. Real Age liječnici nam kažu da su prijatelji važni za zdravlje. Dr OZ ih zove Vitamin P i smatra da je korist od prijatelja bitna za naše zdravlje. Istraživanja pokazuju da ljudi koji imaju čvrste društvene veze imaju manji rizik od depresije i moždanog udara. Ako stalno uživate u vitaminu P možete biti do 30 godina mlađi od svoje kronološke dobi. Toplina prijateljstva smanjuje stress i u najtežim trenucima smanjuje mogućnost infarkta do 50%. Tako mi je drago da imam zalihu vitamina P. Ukratko, trebamo paziti i brinuti o svojim prijateljima. Trebamo pokušati vidjeti komičnu stranu svega i zajedno se smijati, i zajedno moliti za druge u teškim trenucima. Hvala ti što si jedan od mojih Vitamina!
    OD I ZA MOITE PROJATELI,
    EK ♥ < 3 ♥
    — во Skopje
      • Vladanka Trajkovska Ex Arsić Ustvari Vi ste divna osoba, sirokog srca, pozitivna. Malo se znamo iz telefonskih razgovora u saradnji i upotrebu vasih knjiga u proslosti a i sad koristim vasu matematiku,koju dobijamo preko ministerstva besplatno. Pozzzzz
        пред 6 часа ·
      • Hvala Vladanka, godi mi to sto kazete,lagala bi ako kazam drugacije.Takodge i ja za Vas imam visoko mishlenje kad ovako javno iskazujete vrlo pozitivno mishlenje o meni. Josh jednom havala.Ako Vam nesto treba, tu sam,uvek sam bila shirokog srce i spremna da pomognem svima. Volim svoj pedagoski rad i ne umem da zivim bez njega. On je deo od mene. Veliki pozdrav! ♥
        пред 4 часа ·

No comments:

Post a Comment