Monday, June 11, 2012

MUZIKA VIDEA-DALI ZNAS ZASTO TE VOLIM


DA LI ZNAŠ ZAŠTO TE VOLIM?

Loading...
Alert icon
Alert icon
118,408
Loading...
Alert icon
Loading...
Uploaded by on Jan 12, 2011
ZA NAJBOLJEG ČOVJEKA NA SVIJETU...VOLIM TE ANĐELE MOJ!

Category:

Tags:

License:

Standard YouTube License
  • likes, 3 dislikes

Link to this comment:

Share to:

Uploader Comments ( 79pepeljuga )

  • ovu trojcu sto su dali dislike niko ne voli...
  • hahahahahahaha...hvala...hvala­ svima..
  • Hvala svima za like..drago mi je da vam se svidja..inspiracija za sva moja videa mi je moja jedina i najveca ljubav..moj Gagi..poz svima :*
see all

All Comments (30)

Alert icon
elisaveta70
characters remaining
seconds remaining before you can post
Create a video response or 
  • watch?v=Mph-5O2-x4E&feature=ch­annel&list=UL
  • Volim Te, Miralemeee! :) 33
  • sve što piše je istina...
  • lol dok ne dođe onaj bolji....
  • MINAAAAAAAAAA VOLIM TE NAJVISE NA SVETUUUU <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
  • mina duso moja volim te najvise na svetu tvoj mikica <3 <3 <3 <3 <3
  • pesma je extra samo napred.
  • A zasto,zasto...kad se nejmanje nadas,mora ti se desiti ono cega si se najvise bojao?..znamo se 2 god,uvek sam ga razumela,bila tu za njega...bili smo drugovi.al odjednom,ja sam se zaljubila..i tako je to pocelo od drugarstva..lepo je bilo,dok je trajalo...ali nema ga vise,izgubila sam ga...:/// .. .. nije mogao vise zbog bivse,nije je jos uvek preboleo....ali,sve je to ljubav..vratice se valjda nekad
  • Loading comment...
Loading...

No comments:

Post a Comment