Tuesday, May 15, 2012

RADE SERBEDGIJA-PISMO MAJCI-SERGEJ


Rade Šerbedžija - Pismo majci - Sergej Jesenjin

Loading...
Alert icon
You need Adobe Flash Player to watch this video.
Download it from Adobe.
Alert icon
Upgrade to the latest Flash Player for improved playback performance. Upgrade now or more info.
5,881
Loading...
Alert icon
Loading...
Uploaded by on Oct 2, 2011
Veliko hvala Tihoj Jeseni!.. :) http://www.youtube.com/user/TihaJesen

SERGEJ JESENJIN
Pismo majci

Jesi li živa, staričice moja?
Sin tvoj živi i pozdrav ti šalje.
Nek' uvečer nad kolibom tvojom
ona čudna svjetlost sja i dalje.

Pišu mi da viđaju te često
zbog mene veoma zabrinutu
i da ideš svaki čas na cestu
u svom trošnom starinskom kaputu.

U sutonu plavom da te često
uvijek isto priviđenje muči:
kako su u krčmi finski nož
u srce mi zaboli u tuči.

Nemaj straha! Umiri se, draga!
Od utvare to ti srce zebe.
Tako ipak propio se nisam
da bih umro ne vidjevši tebe.

Kao nekad, i sada sam nježan,
i srce mi živi samo snom,
da što prije pobjegnem od jada
i vratim se u naš niski dom.

Vratit ću se kad u našem vrtu
rašire se grane pune cvijeta.
Samo nemoj da u ranu zoru
budiš me k'o prije osam ljeta.

Nemoj buditi odsanjane snove,
nek' miruje ono čega ne bi:
odveć rano zamoren životom,
samo čemer osjećam u sebi.

I ne uči da se molim. Pusti!
Nema više vraćanja ka starom.
Ti jedina utjeha si moja,
svjetlo što mi sije istim žarom.

Umiri se! Nemoj da te često
viđaju onako zabrinutu,
i ne idi svaki čas na cestu
u svom trošnom starinskom kaputu.

30.12.2007, Sava centar u Beogradu
  • likes, 2 dislikes

Link to this comment:

Share to:

Uploader Comments ( 2008Hammell )

  • Još uvijek je znam napamet:))
    Prelijepo, hvala za video:)
  • hvala tebi na gledanju! :)

Top Comments

  • "..nemoj budit odsanjane snove
    ..nek' miruje ono čega ne bi......"
    ..hvala što si postavio ovu notu sjete..
  • "..sve nam život na tom svijetu krati
    ..past će skoro s granja lišće sve
    ..nek' blagoslov barem vazda prati
    ..sve što stiže da cvjeta i mre.."
    ~ ♪ ~ ♫ ~ ♪ ~ ♫ ~ ♪ ~ ♫ ~ ♪ ~ ♫ ~
    ..sretan rođendan Sergej Jesenjin..

Video Responses

This video is a response to Pismo zeni ~ Sergej Jesenjin
see all

All Comments (8)

Alert icon
elisaveta70
characters remaining
seconds remaining before you can post
Create a video response or 
  • /watch?v=u0GGxCWkkuE&feature=r­elated
    
  • Loading comment...
Loading...

No comments:

Post a Comment